  • 11. Data: 2005-09-16 23:11:11
    Temat: Re: Jak to jest z tym VAT-em?
    Od: "Minimex" <m...@p...onet.p>

    > Mam:
    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/17.html?numer=1228
    &dok=1228.17.52.2.3.1.0.1.htm

    > ...niniejszym wnoszę o łagodny wymiar kary :]

    Dzięki za artykuł.
    Teraz na spokojnie muszę "przetrawić" ten prawniczo-ekonomiczny bełkot.
    Pora trochę późna na "taką" lekturę.
    A kara ?! nie rozumiem za co.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-09-17 07:08:57
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    zadalem podobne pytanie pare postow nizej i otzrymalem odpowiedz, ze nie
    moge rafakturowac uslug wysylki wykonywanych dla mojej firmy (vat zwolniony)
    i musze palcic 22% vat, z tego artykulu dla mnie wynika ze jednak mozna.
    dobrze zrozumialem? Czy wa tkim wypadku jest mozliwe rozbicie na fakturze
    kotzow wyslki na
    koszty wysylki placony na poczcie vat zwolniony
    koszty pakowania - vat 22%
    ?

    pozdrawiam

    Grzegorz Hat

  • 13. Data: 2005-09-17 09:57:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Sep 2005, Minimex wrote:

    > A kara ?! nie rozumiem za co.

    ...za podawanie przestarzałych argumentów :]
    Nie zastrzegłem że przy opisywanych "z głowy" (z pamięci) wyrokach
    na pewno chodziło o przepisy sprzed wejścia do UE.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-09-17 10:37:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Sep 2005, Fickman wrote:

    > i musze palcic 22% vat, z tego artykulu dla mnie wynika ze jednak mozna.
    > dobrze zrozumialem?

    IMO dobrze.
    "o ile umowa tak stanowi"... sam pisząc bazowałem na czasach sprzed
    akcesji do UE :], jakichś wyroków z czasów już UE nie kojarzę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)