  • Data: 2009-10-19 13:31:52
    Temat: Jak rozliczyć takie potrącenie
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiłem fakturę, dołączyłem specyfikację, klient zapłacił w ciemno,
    mówiąc
    że specyfikację zobaczy w wolnym czasie.
    Za jakiś czas, przy okazji kolejnej faktury stwierdził że jedna pozycja z
    tamtej
    specyfikacji mu się nie podoba, zgodziliśmy się że sobie ją potrąci z
    nadchodzącej płatności.

    Mam więc fakturę A na kwotę 100$, zapłacone 100$
    Teraz wystawiam fakturę B, na kwotę 100$, zapłacone 90$, 10$ potrącone
    jako nadpłata z faktury A.

    Czy muszę wystawić korektę faktury i jak to powinienem zaksięgować?

    --
    Tomek