  • Data: 2003-02-02 23:51:59
    Temat: Jak nie placic podatkow ???
    Od: "gotta" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Jestem nowa na grupie. Szukalam w archiwum i nic....

    2 lata temu skonczylam studia, pracuje w duzej, miedzynarodowej firmie.
    Wlasnie dostalam PIT z rozliczeniem swoich zarobkow. Zarabiam 10 000 brutto
    miesiecznie i place zabojcze skladki na ZUS, nie mowiac o podatku. Jestem
    zatrudniona na czs nieokreslony, na umowe o prace. Co robic ???

    Jak nie placic podatkow i skladek, jak placic mniej, bez tej przytlaczajacej
    swiadomosci, ze utrzymuje nierentowne panstwo, doplacam do kazdej afery,
    korupcji i balaganu ?!?!

    Emertura w polskim wydaniu mnie nie interesuje, moj pracodawca pojdzie mi na
    reke, jak moge to LEGALNIE zmienic?

    dziekuje za wszelkie sugestie i pomoc

    Gotta