    From: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak legalnie zmienić właściciela pienędzy
    Date: Sun, 5 Jun 2005 19:22:10 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@83-145-178-96.cable-modem.tkk.net.pl

    Witam sprawa wyglada tak
    Mam działalność KPR i VAT u sługi komputerowe
    Na mamę założyłem drugą firmę ponieważ tam potrzebny był ryczałt 3,3%
    Jakimi zgodnymi z prawem możliwościami stac sie właścicielem tych pieniędzy
    tak
    aby urząd skarbowy kiedys nie zapytał mnie skąd mam tyle.
    Z takich ktore przychodza do glowy to wystawienie fv na uslugi
    ale tu trace conajmniej 40% bo vat i podatek a u mamy nie mozna odliczyc
    zadnych kosztow
    Mogłbym byc zatrudniony ale to z kolei 20% albo wiecej podatku
    Bez zadnych podatków to moze byc chyba darowizna ale to mala kwota rocznie
    czy sa jakies inne sposoby aby nie trzeba bylo oddawac wiekszych kwot do
    skarbowki?
    Dziekuje za pomoc
    Grzes