  • From: "KsX" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Interpretacja limitu ulgi remontowej.
    Date: Thu, 28 Mar 2002 08:49:48 +0100

    Następująca sytuacja:

    1) W roku 2001 na remont lokalu mieszkalnego wydałem około 30 000 złotych.
    2) W tym na remont instalacji gazowej wydałem około 1000 złotych.
    3) W tym na "wyodrębniony fundusz remontowy spółdzielni mieszkaniowej"
    wpłaciłem
    również około 1000 złotych.

    Odliczenia z tych trzech tytułów wynosiłyby około 6 000 złotych.

    Ile w tej sytuacji wynosi maksymala kwota, którą mogę odliczyć?

    Czy podwyższenie limitu na remont instalacji gazowej mogę wykorzystać
    tylko do odliczania wydatków na ten cel?

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    Krzysztof.