    From: "KMAJSZEK" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ile można sprzedać na Allegro bez rezyka kłopotów?
    Date: Sat, 12 Jan 2008 21:56:13 +0100

    Witam, mam pytanko odnośnie handlu na Allegro o czym ostatnio robi się coraz
    głośniej. Mianowicie pracuję w firmie usługowej gdzie sprzedajemy,
    dostarczamy, czasem montujemy różne urządzenia AGD np. kuchenki gazowe,
    lodówki, pralki itp. Przeważnie dostajemy za darmo lub za nie wielkie
    pieniążki te stare wymieniane urządzenia. Często zdarza się tak że ci z
    "zasobnymi portfelami" wymieniają całkiem sprawne kilkuletnie rzeczy, które
    szkoda oddać na złom, dlatego sprzedaje je na Allegro. Pytanie brzmi jakiej
    kwoty nie mogę przekroczyć aby nie narobić sobie kłopotów z urzędem
    skarbowym? Ewentualnie jak najprościej odprowadzić od tego podatek?
    Przykładowo dostaję coś za darmo a później sprzedaję za 100zł, ile w takim
    przypadku powinienem odprowadzić podatku i jak? Może w rocznym rozliczeniu?