  • Data: 2009-03-27 16:07:43
    Temat: Faktura za paliwo
    Od: falcon <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam samochód osobowy na olej napędowy. Wielokrotnie podczas tankowania
    na stacji benzynowej na różnych stacjach w całej Polsce mam problem z
    odebraniem paragonu za paliwo. Sprzedawcy wyjątkowo niechętnie wydają
    paragony. Podobno pracownicy stacji sprzedają te paragony firmom. Czy
    ktoś z was zna ten proceder. Ile można wyciągnąć za taki paragon.
    Pomyślałem ,że sam dużo jeżdżę po kraju więc dlaczego nie mogę trochę na
    tym dorobić.

    pozdrawiam
    falcon