  • Data: 2006-09-24 10:54:20
    Temat: Faktura za nauke na wyzszej uczelni
    Od: "Franek" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jako podstawowy rodzaj DG mam podane tlumaczenia.
    Jako dodatkowy tworzenie oprogramowania.

    Przy czym wszystkie tlumaczenia jakie wykonuje to tlumaczenia
    informatyczne.

    Zastanawiam sie, czy w takiej sytuacji moge wrzucac w koszty DG
    faktury za nauke na Politechnice na kierunku Informatyka?

    Czy to dozwolone i czy sa jakies haczyki?
    Na przyklad co w sytuacji gdy ktos nie zaliczy roku, a odliczal sobie
    oplaty za 12 miesiecy?

    Czy wszystkie takie faktury musza byc oplacane z konta firmowego,
    czy nie ma to wiekszego znaczenia? I co ma byc na fakturze?
    Moje nazwisko, czy moze nazwa mojej DG?

    Jezeli na FV jest napisane "Zaplacono", to nie musze juz miec dla US
    dowodu wplaty, prawda?