  • 11. Data: 2005-11-30 14:50:57
    Temat: Re: Faktura i towar zwolniony z VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    pit. wrote:

    > po pierwsze, tak oficjalnie i zgodnie z przepisami, to faktura
    > elektroniczna powinna byc szyfrowana,
    > kodowana czy jakos tam zabezpieczona podpisem elektronicznym.
    > oficjalnie, bo znam firmy, ktore dlugo wspolpracuja i maja zaufanie do
    > siebie wiec faktrury przesylaja mailem
    > a odbiorca sobie drukuje (oficjalnie niby przekazen osobiscie lub
    > poczta).

    To nie jest faktura elektroniczna. Po prostu kontrahent zlecił mu
    bezpłatne wykonanie usługi druku jego faktury i dostarczenia jej do
    odbiorcy.

  • 12. Data: 2005-12-04 18:58:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Nov 2005 16:17:21 +0100, w <dmhred$brs$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Mirek"
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Zakupiłem w firmie pewien towar, na który sprzedający wystawił fakturę VAT.
    > Niepokoi mnie tylko kilka szczegółów:
    > - sprzedający wysłał tą fakturę za pomocą poczty elektronicznej w formie
    > pliku DOC

    Amator (przekaż mu to :) ). Powinien wysłać PDF-a.

    > Jak mogę sprawdzić czy sprzedający ma faktycznie zarejestrowaną działalność
    > i nie jest to fikcyjna faktura.

    A jeśli wyśle ci papierek, to jak sprawdzisz?

  • 13. Data: 2005-12-05 09:23:34
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

> [...]

    > działalność
    > i nie jest to fikcyjna faktura.

    A jeśli wyśle ci papierek, to jak sprawdzisz?

    Firma po prostu za dużo kombinuje, dlatego wzbudziła moje podejrzenia.