    From: "Marcino" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura Vat marża - Pilne !!!
    Date: Tue, 31 Jan 2006 21:50:20 +0100

    Witam !
    Mam problem z samochodem używanym.

    W październiku zakupiłem samochód używany. Zakup potwierdzony był fakturą
    vat marża. Zamierzam sprzedać ten samochód, jednak wartość będzie niższa niż
    cena zakupu. Czy sprzedaż ta będzie podlegać opodatkowaniu Vat.

    Czy mogę wystawić Fakturę Vat marża , gdy marża nie wystąpi ???

    I co zrobić z fakturami które dotyczą napraw tego samochodu czy mogę
    odliczyć vat od tych faktur na części.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc
    Michał