    From: "/RookArt/" <g...@u...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: FV za paliwo - gaz
    Date: Wed, 11 Oct 2006 11:56:01 +0200

    Witam serdecznie.
    Prowadzę DG w formie sp.j. Do celów działalności
    zdarza mi się korzystać ze swojego samochódu gdzie z kolei jestem
    jego współwłaścicielem razem z ojcem. Ogólnie samochód
    wykorzystuję do codziennych dojazdów do pracy (innej).
    Nie mam żadnej umowy z firmą (sp.j.) w formie np. użyczenia czy innej.
    Czy takowa jest wymagana?

    Jestem VAT-owcem prowadzimy KPiR.
    Chcę zacząc prowadzić Ewidencje przebiegu pojazdu.
    Czy faktury brać na firmę czy na na siebie?
    I czy mam je wprowadzać w koszty VAT czy nie? (jeżeli na firmę to napewno -
    chyba:)
    Czy wystarczy tylko prowadzić EPP a FV (na mnie) przechowywać jako dówód.
    Czy kwotę za paliwo, konkretnie za gaz, księguje się netto?
    Pytam bo sam już nie wiem jak to rozliczać.

    pozdrawiam
    Cezary Gawroński