  • 1. Data: 2006-01-07 12:26:54
    Temat: FV marza
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanko, czy ktos moglby mi wyjasnic zasade FV marża jak to najlepiej
    rozpisywac i jak sie sprawa ma w kasie fiskalnej lub programie magazy i
    drugarce.

    Chodzi o to aby nie pokazywac kwoty ZW + marża i Vat z marży tylko cene
    calosciowa.

    Handluje rzeczami uzywanymi i nie chce grac w otrwarte karty z klientami.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-07 13:39:29
    Temat: Re: FV marza
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Daro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > calosciowa.
    >
    > Handluje rzeczami uzywanymi i nie chce grac w otrwarte karty z klientami.

    na fakturze podajesz tylko nazwe, ilosc, cena jednostkowa i naleznosc.

  • 3. Data: 2006-01-08 16:51:34
    Od: "Beti" <k...@a...pl>

    a jak z paragonem?

    jak to robic
    nabijam towar zw +marza?
    i ponownie musze sie ujawnic

    jest na to jakis sptrytny sposob, pomijacac samo nazewnictwo

  • 4. Data: 2006-01-09 09:22:43
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

    > a jak z paragonem?
    >
    > jak to robic
    > nabijam towar zw +marza?
    > i ponownie musze sie ujawnic
    >

    > jest na to jakis sptrytny sposob, pomijacac samo nazewnictwo

    ja chyba czegos nie rozumiem

    na fakturze podajemy cene sprzedazy klientowi (netto i brutto)
    i gdzie tu jest miejsce na podawanie marzy? (i kto bedzie wiedzial za
    ile ja ten towar kupilem i ile na nim zarobilem - tylko US wczytujac sie
    w moja ksiegowosc)

  • 5. Data: 2006-01-09 11:31:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > i gdzie tu jest miejsce na podawanie marzy? (i kto bedzie wiedzial za ile
    > ja ten towar kupilem i ile na nim zarobilem - tylko US wczytujac sie w

    do tego celu prowadzisz ewidencje sprzedazy vat marza, tam zameszczasz
    informacje o marzy podatku itd.

    P.

  • 6. Data: 2006-01-09 12:34:21
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    wszystko to rozumiem, ale jesli ten sam produkt sprzedaje bez faktury na
    paragonie to czy jest jakies sprytne obejscie sytuacji by nie wbijac 2
    pozycji
    czyli
    1 produkt uzywany ZW
    2. prowizja marza 22%

    ?

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpthi4$1hm$1@inews.gazeta.pl...

  • 7. Data: 2006-01-09 16:50:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jan 2006, cyklista wrote:

    > ja chyba czegos nie rozumiem
    >
    > na fakturze

    ...on NIE CHCE wystawiać faktur!
    Chce sprzedać "na paragon"....

    Przetłumaczę na polski:
    Pytanie brzmi: jaki przepis pozwala żeby na paragonie nie ujmować
    rzeczywistych, rozbitych kwot sprzedaży zwolnionej oraz marży
    z podatkiem?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2006-01-10 16:31:52
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

> [...]
    > Pytanie brzmi: jaki przepis pozwala żeby na paragonie nie ujmować
    > rzeczywistych, rozbitych kwot sprzedaży zwolnionej oraz marży

    teraz juz zrozumialem, ze chodzi o sprzedaz rzeczy gdzie inny jest vat
    (zwolniony) na rzecz a inny na marze (i ze chodzi o wybicie tego na
    paragonie), i zeby nie zaplacic vatu od tej rzeczy a tylko od marzy
    której nie chce sie ujawniac i z ciekawoscia sie dowiem jak to rozwiazać
    pomimo ze mi teraz to niepotrzsebne ale zadna wiedza nie jest zbedna
    przy prowadzeniu DG