    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: FV dla swojego pracodawcy
    Date: Sat, 08 Jun 2002 15:19:52 +0200

    Gud Myrning,

    wczoraj dowiedziałem się, od mojego kolegi, który CZĘŚĆ zobowiązań z
    pracodawcą rozlicza poprzez DG, że podobno wyszło było jakieś dzikie
    rozporządzenie MF, jakoby niedozwolonym było fakturowanie swojego
    pracodawcy jako jedynego klienta. Chciałbym się dowiedzieć:
    a) czy to prawda
    b) jeśli (a) to czy wystarczy jak drobne ruchy będzie robił (np. raz
    na rok wystawi fakturę na 20zł swojej narzeczonej)
    c) jeśni nie (b) to jaki procent obrotu mogą obejmować usługi dla
    obecnego pracodawcy?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)