  • 11. Data: 2006-04-02 18:48:11
    Temat: Re: FISKUS
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Z cennika Poczty Polskiej: "Traktowanie przesyłki listowej jako
    > poleconej 2.20 zł"
    >
    > Wiec do 3 x 2,20 = 6,60 - zgoda - nie nalicza sie odsetek.
    > Ale powyzej 6,60 (a wiec rowniez w zakresie 6,61 - 8,80) odsetki sie
    > nalicza i widzimisie urzednika chyba nie ma tu nic do rzeczy? Czy to
    > nie jest jego obowiazek aby odsetki naliczyc? Czy urzednik ma prawo
    > uszczuplic budzet panstwa o odsetki, ktore wg ordynacji sie naleza?
    >
    > WAM

    a ile w/g tego cennika kosztuje list polecony z potwierdzeniem odbioru??

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 12. Data: 2006-04-02 19:08:09
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Z cennika Poczty Polskiej: "Traktowanie przesyłki listowej jako
    > poleconej  2.20 zł"
    >
    > Wiec do 3 x 2,20 = 6,60 - zgoda - nie nalicza sie odsetek.
    > Ale powyzej 6,60

    No a zokrąglenie, w górę ... do 7 zł ?? ....a więc w związku z zasadami
    zaokrągleń nie nalezy pobierać odsetek w kwocie mniejszejm lub równej 7,00zł.

    > (a wiec rowniez w zakresie 6,61 - 8,80) odsetki sie
    > nalicza i widzimisie urzednika chyba nie ma tu nic do rzeczy?

    nie wiem skąd ten przediał ale IMO z mylnej interpretacji że chodzi o polecony
    ZPO ... a IMO chodzi o wartość opłaty DODATKOWEJ pobieranej przez "Pocztę
    Polską" za polecenie przesyłki listowej (czyli aby z listu zwykłaego,
    ekonomicznego ... chyba za 1,35 zł uczynić list polecony (dodatkowe 2,20zł)

    > Czy to
    > nie jest jego obowiazek aby odsetki naliczyc? Czy urzednik ma prawo
    > uszczuplic budzet panstwa o odsetki, ktore wg ordynacji sie naleza?

    a jak osetki wyjdą 7 zł 01 gr to jak najbardziej może naliczaćm pisać,
    egzekwować ... itd .....

  • 13. Data: 2006-04-02 20:22:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 2 Apr 2006 21:08:09 +0200, "Jarek" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Polską" za polecenie przesyłki listowej (czyli aby z listu zwykłaego,
    >ekonomicznego ... chyba za 1,35 zł uczynić list polecony (dodatkowe 2,20zł)
    To nie ja wymyslilem 8,80. Ja policzylem 3*2,20 i pytam co zrobic z
    przedzialem 6,60-8,80, bo kwota 8,80 tu w watku sie pojawila. Te 8,80
    to kompletnie nie wiem z czego sie bierze (3*3,55 > 8,80).

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 14. Data: 2006-04-03 12:37:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Apr 2006, WAM wrote:

    > Z cennika Poczty Polskiej: "Traktowanie przesyłki listowej jako
    > poleconej 2.20 zł"

    Hm... widać ze zwrotką się rozpędziłem.
    Już nie pamiętam czy US takie wysyła.

    > Wiec do 3 x 2,20 = 6,60 - zgoda - nie nalicza sie odsetek.

    Przyjęto.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2006-04-03 12:38:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Apr 2006, WAM wrote:

> [...]

    Tak jest!
    Wychodzi mi iż to w innych okolicznościach - jak US już pośle
    upomnienie, to trzeba zapłacić 8,80 za owo upomnienie.

    Teraz pasuje ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)