  • 1. Data: 2006-03-27 19:51:30
    Temat: Ryczałt za używanie pojazdów prywatnych
    Od: "MaG" <t...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanko czy kwota ryczałtu za używanie pojazdów prywatnych w pracy nadal
    jest bez zmian (0,7846zł / 1km)
    Przez ostatnie kilka lat ulegała zmianie co roku (04.2002, 01.2003,
    03.2004), w 2005 nie było zmiany, więc może w tym roku coś się zmieni lub
    już się zmieniło.
    Ma ktoś jakieś informacje.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-28 15:06:57
    Temat: Re: Ryczałt za używanie pojazdów prywatnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Mar 2006, MaG wrote:

    > Witam
    > Mam pytanko czy kwota ryczałtu za używanie pojazdów prywatnych w pracy nadal
    > jest bez zmian (0,7846zł / 1km)

    Hm... a jaką wyszukiwarkę nie łaska pomęczyć ? ;)
    http://www.infor.pl/wskazniki/index.html?&WIS=1091
    Jest podstawa prawna, na isip.sejm.gov.pl można się upewnić czy NIE
    było aktu nowelizującego (uchylającego).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)