  • Data: 2002-11-22 10:33:20
    Temat: Ewidencja przebiegu pojazdu i telefon kom.
    Od: "ND" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich Grupowiczow,

    W zwiazku, iz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi na pytania, ktore zadalem w
    zeszlym tygodniu, ponawiam prosbę o wyjasnienie mi kilku watpliwosci
    (prowadze 1os DG na KPiR):

    1. Jak najprosciej prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu, w przypadku gdy
    korzystam z wlasnego auta (nie bedacego ST) m.in. do codziennych dojazdów do
    stalego miejsca swiadczonych uslug? Od strony technicznej, czy cos stoi na
    przeszkodzie, abym rejestrowal te wyjazdy np. w MS Excel'u i robil wydruk w
    postaci odpowiedniej tabeli na koniec miesiaca (co powinienem uwzglednic,
    jak sie do tego maja faktury na zakup paliwa i gdzie je uwzglednić)?
    Jak mogę wykorzystać miesięczne opłaty za parking strzeżony (obok miejsca
    zamieszkania) oraz opłaty za pozostałą eksploatację? I jeszcze jedno, czy
    jako płatnik VAT mogę go odliczać z ww wydatków?

    2. Czy majac telefon komorkowy na firme, abonament ktory oplacam (łącznie z
    np.darmowymi mintami) stanowi KUP, jak traktować poszczególne rozmowy
    (firmowe/prywatne)?

    Licze na Wasze wyjasnienia i z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam,
    --
    Norbert Dabrowski
    n...@p...onet.pl