  • Data: 2003-01-21 22:32:21
    Temat: Etat+urlop bezpl.+DG+ZUS
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dla mnie to dosc skomplikowane zadanie.
    Prowadze DG /KPiR, nievatowiec/ i mam etat
    z minimalna placa brutto /800zl/ - dzieki temu
    z DG place jedynie zdrowotne. Moj problem jest
    nastepujacy - co sie dzieje z oplacaniem ZUS
    w przypadku bezplanego
    urlopu ? Czy pracodawca placi
    proporcjonalnie mniejsze skladki czy skladki
    sa takie jak bym pracowal, a jedynie moja
    wyplata jest mniejsza? Bo cos mi sie zdaje, ze
    jesli podstawa oplaty skladek jest mniejsza od
    placy minimalnej, to zus musze placic rowniez od DG.

    Piotr