  • Data: 2007-10-22 08:10:53
    Temat: Etat po DG
    Od: Radoslaw Janusz <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Szukalem, odpowiedzi na moje pytanie nie znalazlem, prosze wiec o
    pomoc Was.
    Do konca wrzesnia br. mialem DG, ktore bylo jedynym zrodlem moich
    dochodow.
    Od 1 pazdziernika pracuje na umowe o prace (DG rowniez sobie
    'dziala'). Dzial odpowiedzialny za place w firmie, w ktorej pracuje na
    umowe o prace, poprosil mnie o podanie calkowitych przychodow za
    dotychczasowe 9 miesiecy tego roku (rowniez tych z tytulu prowadzenia
    DG), bo na podstawie tej mojej deklaracji oblicza, w ktorym progu
    podatkowym bede.
    Czy dochody z tytulu prowadzenia DG sumuja sie w tym przypadku z
    dochodami na umowe o prace?
    Na moja chlopska logike nie powinno tak byc, ale... Ale poprosze o
    opinie kogos, kto WIE :-).

    Pozdrowienia,
    Radek