  • Data: 2013-04-04 01:54:21
    Temat: Emerytura / wypadek / utracone dochody
    Od: "Helenka" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam niewysoka emeryture, pracowalam na pol etatu zeby dorobic do
    swiadczenia. Jadac autem jako pasazerka zostalam poszkodowana w wypadku.
    Urazy nie powozlily mi wrocic do pracy przez kilka miesiecy; nie przedluzono
    ze mna umowy ze wzgledu na nieobecnosc w pracy.. Zamierzam wystapic o
    wyplate/wyrownanie utraconych dochodow.

    Jak wiadomo emeryt moze dorobic okreslona kwote miesiecznie/rocznie zeby zus
    mu nie zmniejszyl swiadczenia.

    Czy utracone dochody wyplacone przez ubezpieczyciela beda sie liczyly do
    kwoty jaka moge zarobic miesiecznie/rocznie zeby zus nie zmiejszyl mi
    swiadczenia? Kwestie zadoscuczynienia pomijam.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.