eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDziałanie programów demonstracyjnych PO upływie okresu testowania › Działanie programów demonstracyjnych PO upływie okresu testowania
  • Data: 2005-03-16 22:07:53
    Temat: Działanie programów demonstracyjnych PO upływie okresu testowania
    Od: Benji <B...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie dotyczy działania programów demonstracyjnych PO upływie okresu
    testowania.
    Potrzebuję programu do pełnej księgowości który pozwoliłby mi na
    weryfikację poprawności działania innego softu przez jakiś czas.
    Interesowałby mnie program który po upływie okresu testowania nie
    przestaje działać, ale np nie umożliwia drukowania, lub dorzuca w druku
    notkę typu "demo" lub coś podobnego. Myślałem o Symfonii, lub Raksie2000
    jako programamch z renomą ale one chyba całkiem przestają działać?
    Mógłby ktoś polecić coś solidnego?

    Pozdrawiam
    Benji