  • Data: 2003-01-08 13:56:01
    Temat: Działalność i etat
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Słyszałem, że US może się przyczepić gdy pracuje
    się w danej firmie na etacie i jednocześnie
    świadczy się jej usługi (wystawia faktury).

    Jak ominąć ten problem?

    Pracuję w firmie na etacie, lecz wszelkie podwyżki,
    większe premie itp są "zjadane" przez podatki
    i składki na ZUS. Szefostwo niechętne jest dać podwyżkę,
    gdyż dużo bardziej rosnie koszt pracownika.
    Planowałem założyć działalność i wszelkie premie
    i podwyżki na nią "przerzucić". Niestety podobno jest z tym
    problem :(

    Macie jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Podobno
    założenie spółki cywilnej ułatwi sprawę, tylko trzeba mieć
    kogoś zaufanego...
    Czy można założyć SC z kimś z rodziny?
    Jakie są minusy takiego rozwiązania?

    Pozdrawiam ... Miroo