  • Data: 2003-01-11 13:21:29
    Temat: Re: Działalność i etat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jan 2003, Miroo (usun USUNTO z adresu!) wrote:

    >+ Witam.
    >+ Słyszałem, że US może się przyczepić gdy pracuje
    >+ się w danej firmie na etacie i jednocześnie
    >+ świadczy się jej usługi (wystawia faktury).
    >+
    >+ Jak ominąć ten problem?

    Pytanie jaki problem ?
    Idąc "od tyłu" - czego US może się przyczepić:
    - nie wolno wykonywać transakcji dla pracodawcy i byłego pracodawcy
    jeśli jesteś na ryczałcie itp, KPiR i PK to ograniczenie nie dotyczy
    - podmiot powiązany musi stosować ceny "ogólnorynkowe" (niedawno
    komuś szukałem który to artykuł :))
    -...nie wiem... ?

    pzdr, Gotfryd
    PS: podatków i tak nie unikniesz... Może coś więcej wrzucisz
    w koszty.