  • 11. Data: 2010-10-16 19:18:06
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: <s...@a...pl>

    > Wprzypadku osoby fizycznej prowadzącej DG, zobowiązania (US i ZUS) regulujesz
    > w urzędach właściwych dla miejsca zameldowania.

    Zmienili w ostatnich dniach art. 37 i 38 ustawy o podatku dochodowym od osób
    fizycznych? O zmianie art. 3 ustawy o podatku od towarów i usług też nie
    słyszałem. Możesz podać nr dziennika ustaw, w którym te rewolucyjne zmiany, o
    których piszesz, zostały opublikowane?

  • 12. Data: 2010-10-16 19:20:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-10-16 21:06, Jackare wrote:
    > Wprzypadku osoby fizycznej prowadzącej DG, zobowiązania (US i ZUS)
    > regulujesz w urzędach właściwych dla miejsca zameldowania.

    Czyżbyś sugerował, że wystarczy się wymeldować i problem płacenia
    podatków mamy z głowy ;-)

    Piotrek

  • 13. Data: 2010-10-16 19:25:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 16.10.2010 21:18, s...@a...pl pisze:

> [...]
    > też nie słyszałem. Możesz podać nr dziennika ustaw, w którym te
    > rewolucyjne zmiany, o których piszesz, zostały opublikowane?

    Bodajże BIURACH-JADZIA-16/2010

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-10-19 16:13:05
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-15 07:59, max441 pisze:

    ... gdzie nie mam
    > żadnego zameldowania (wiem, że to niezgodne z prawem).

    Od kiedy to jest niezgodne z prawem?!

    Mam dwa mieszkania, nie wiem w którym dzisiaj będę
    nocował bo to zależy od wielu czynników, np. od ilości
    zamówień bo w jednym z mieszkań mam pracownię.
    Gdzie mam się zameldować?

    Komuna wróciła?

    Tomy M.

  • 15. Data: 2010-10-19 19:58:45
    Od: <s...@a...pl>

    > ... gdzie nie mam
    >
    > Od kiedy to jest niezgodne z prawem?!

    Odkąd pojawił się obowiązek meldunkowy, wiele, wiele lat temu.

    > Mam dwa mieszkania, nie wiem w którym dzisiaj będę
    > nocował bo to zależy od wielu czynników, np. od ilości
    > zamówień bo w jednym z mieszkań mam pracownię.
    > Gdzie mam się zameldować?

    Tam, gdzie mieszkasz, a nie w danym momencie nocujesz. Jak nie rozumiesz, to
    inaczej. Tam, gdzie trzymasz albumy rodzinne.

    > Komuna wróciła?

    ??

  • 16. Data: 2010-10-20 20:28:59
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik Tomy M. napisał:
    > W dniu 2010-10-15 07:59, max441 pisze:
    >
    > ... gdzie nie mam
    >
    > Od kiedy to jest niezgodne z prawem?!

    Chyba gdzieś od wojny.

    > Mam dwa mieszkania, nie wiem w którym dzisiaj będę
    > nocował bo to zależy od wielu czynników, np. od ilości
    > zamówień bo w jednym z mieszkań mam pracownię.
    > Gdzie mam się zameldować?

    Na stałe tam gdzie przebywasz z zamiarem stałego pobytu. Czasowo tam
    gdzie przebywasz powyżej 3 dni.

    > Komuna wróciła?

    Od komuny nic się w tej kwestii nie zmieniło.

  • 17. Data: 2010-10-21 07:13:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.10.2010 22:28, max441 pisze:
    > Na stałe tam gdzie przebywasz z zamiarem stałego pobytu. Czasowo tam
    > gdzie przebywasz powyżej 3 dni.

    A jak przebywa w dni parzyste w mieszkaniu A, w dni nieparzyste w
    mieszkaniu B?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-10-21 07:20:12
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    andrzej wrote:

    > Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > O ile dobrze pamiętam, to możesz zgłosić wiele
    > różnych miejsc pracy i/lub przechowywania dokumentów. Mogą one np. być w
    > biurze księgowym.
    [ciach]

    Tak z ciekawości, bo już drugi raz w tym wątku czytam o innych miejscach
    przechowywania dokumentacji ale jakoś nikt nie podał tych innych miejsc,
    oprócz >np. biurem< - co wynika banalnie z samego druku zgłoszeniowego i nie
    jest dla mnie żadnym przykładem.

    m.

  • 19. Data: 2010-10-21 08:13:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    > A jak przebywa w dni parzyste w mieszkaniu A, w dni nieparzyste w
    > mieszkaniu B?

    Tacy nie mają zdolności do czynności prawnych i obowiązek ich
    zameldowania spoczywa na kimś innym :)

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-10-21 19:10:12
    Od: "Pa,paSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
> [...]

    tylko że tego zamiaru mieć nie musi:O)

    > A jak przebywa w dni parzyste w mieszkaniu A, w dni nieparzyste w
    > mieszkaniu B?

    zwykle to jeszcze pszebywa się od 7-15stej w mieszkaniu C (siedziba
    pracodawcy), gdzieś między 16-18stą w budynkach D, E, F,G (budynki
    supermarketuf, zależnie do kturego siem uda) a reszte czasu spędza poza
    budynkami:O)