  • 31. Data: 2010-10-24 12:12:08
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: "P.apo5merf" <r...@w...pl>

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał :
    > Masz wyjątkowy talent do przypisywania komuś wniosków, których on nie
    > napisał, tudzież udawania że wiesz czego nie wiesz.
    > Najpierw przeczytaj art.3.1a ustawy o podatku dochodowym (kogo uważa się
    > za mającego miejsce zamieszkania na terytorium RP) a potem art.17
    > Ordynacji.

    wiesz, zamiast sypać jakimiś inwejktywami konkretnie powiedz o co ci
    chodzi?:O)
    bo z atrykułu jaki podałeś wynika tylko tyle że osoba podlega opodatkowaniu
    jeśli ma miejsce zamieszkania, czy z tego wynika że jeśli nie nie ma miejsca
    zamieszkania (ma jedynie adres zameldowania) to nie muszę płacić
    podatków?:O)

  • 32. Data: 2010-10-24 12:12:14
    Od: "P.apo5merf" <r...@w...pl>

    Órzytkownik "Tomy M." napisał:
    > Powiedz to tym co mieszkają pod mostem.

    robisz poważny błąd myląc język potoczny z nowomową prafniczą, kiedyś cię to
    zgubi:O)

    > Pracujesz na etacie to widać, US widziałeś tylko na filmach.

    że co?:O)

    > Nie rupimy wiochy. Zameldować to się możesz u naczelnika ZK.
    > Ludzie ZAMIESZKUJĄ. Znam takich którzy zamiesszkują na działce
    > budowlanej nr ...

    jak wyżej, mylisz znaczenia potoczne z urzędaskimi, poczytaj KC bo w
    skarbufce nikt nie używa normalnego języka:O)

  • 33. Data: 2010-10-24 16:06:15
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik P.apo5merf napisał:

    > zacytuj artykuł bo mam wrazenie że o jakimś innym prawie myślimy:O)

    Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w
    której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.
    Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

    > w miejscy zameldowania trzeba pszebywać jakiś czas, zdaje sie tszy dni,
    > znowu sypnij cytatem na potfierdzenie tfoich rewelacji:O)

    Wymeldowanie osoby, która nie przebywa w miejscu stałego zameldowania
    następuje na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Burmistrza
    Miasta.
    Właściciel lub najemca mieszkania składa wniosek (podanie) o wszczęcie
    postępowania w sprawie wymeldowania w trybie administracyjnym osoby,
    która nie przebywa w miejscu stałego zameldowania.

    Podstawa prawna:
    - Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności
    i dowodach osobistych (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz.
    993 z późn. zm.);
    - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
    (tekst jednolity -- Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006
    r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.);
    - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24
    grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych
    do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i
    ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr
    236, poz. 1999 z późn. zm.).

  • 34. Data: 2010-10-24 16:46:55
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > jeśli ma miejsce zamieszkania, czy z tego wynika że jeśli nie nie ma miejsca
    > zamieszkania (ma jedynie adres zameldowania) to nie muszę płacić

    Tak, to z tego wynika.

  • 35. Data: 2010-10-25 17:12:48
    Od: "Pa.po5merf" <r...@w...eu>

    > Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której
    > osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.

    jednak myślimy o tej samej definicji KC, więc w niej jednym z warunkuf jest
    zamiar, jak zamiaru nie masz to miejsca brak:O)

    > Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

    ale można nie mieć fcale:O)

> [...]
    > zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i
    > ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr

    dzięki, w prawie o podatku dochodowym mówi że jeśli pszebywasz w kraju
    dłużej nisz 183dni to mieszkasz, ale nie wiadomo gdzie, czyli miejsce
    zamieszkania: "terytorium Rzeczypospolitej Polskiej "O)
    tak czy siak te dfinicje z KC i UoPD są spszeczne, wychodzi na to że te
    cyrki z tymi miejscami zamieszkania wprowadzono niedawno wyłącznie po to
    żeby łupić obywateli nie chcących posłusznie pracować za pińcet zeta i
    emigrujących za granicę, czyli żeby dalej ściągać wysokie haracze z tych co
    uciekli z kraju za chlebem:O(