  • Data: 2009-04-11 14:59:02
    Temat: Działalność gospodarcza, ZUS i podatki
    Od: Łukasz M <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam 2 pytania odnośnie prowadzenia własnego interesu:
    - czy nie mając działalności gospodarczej, można wystawiać faktury
    VAT?(chodzi o usługi internetowe, strony WWW)
    - ewentualnie czy prowadząc działalność gospodarczą trzeba opłacać
    ZUS, jeśli pracuje się jednocześnie na etacie w firmie, które ten Zus
    za mnie płaci? Jeśli trzeba, to czy jest tu jakaś określona minimalna
    stawka, czy liczy się to od osiągniętego dowodu?

    Pozdrawiam
    Łukasz