  • 1. Data: 2002-02-18 11:03:21
    Temat: Działalność gopsodarcza
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    Zamierzam rozpocząć i szukam odp. na nast. pytania:
    1) miejscem pracy będzie moje mieszkanie - czy w jakimś zakresie mogę
    wrzucić w koszt wartośc jego ekslpoatacji (czynsz i pochodne)
    2) jestem zatrudniony na etacie - znalazłem info że, prowadząc działalność
    gosp. mogę jedynie odprowadzać składkę na ubezp. zdrowotne w wysokości 95
    PLN, jeżeli jestem zatrudniony na stałe i osiągam dochody w wysokości nie
    niższej niż średnia krajowa 1228 PLN brutto. Czy ta kwota zawiera składki,
    jakie ponosi mój pracodawca?

    Pszemas

  • 2. Data: 2002-02-18 13:50:08
    Temat: Re: Działalność gopsodarcza
    Od: "Wojtek Szalaty" <w...@p...onet.pl>

    Składek ZUS nie płacisz jeśli osiągasz z tytułu zatrudnienia najniższe
    wynagrodzenie (przed naliczeniem składek) tj. 650 zł.
    Zdrowotne zawsze płacimy, ale to odliczysz wcześniej lub później od podatku,
    w najgorszym razie w zezaniu rocznym
    Wojtek
    Użytkownik Lopesjus <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4qn1p$rc7$...@k...task.gda.pl...

  • 3. Data: 2002-02-18 14:59:59
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Wojtek Szalaty" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenie (przed naliczeniem składek) tj. 650 zł.
    > Zdrowotne zawsze płacimy, ale to odliczysz wcześniej lub później od
    w najgorszym razie, to nie odliczy, bo mu zabraknie podatku...
    by w DG nie płacić ubezp.społecznych wystarczy mieć etat na >760 brutto
    od takiego etatu podatek to raptem kilka zł, w każdym razie <<95,20
    zdrowotnego

    pozdr
    KTP