    From: "Lopesjus" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Działalność gopsodarcza
    Date: Mon, 18 Feb 2002 12:03:21 +0100

    Zamierzam rozpocząć i szukam odp. na nast. pytania:
    1) miejscem pracy będzie moje mieszkanie - czy w jakimś zakresie mogę
    wrzucić w koszt wartośc jego ekslpoatacji (czynsz i pochodne)
    2) jestem zatrudniony na etacie - znalazłem info że, prowadząc działalność
    gosp. mogę jedynie odprowadzać składkę na ubezp. zdrowotne w wysokości 95
    PLN, jeżeli jestem zatrudniony na stałe i osiągam dochody w wysokości nie
    niższej niż średnia krajowa 1228 PLN brutto. Czy ta kwota zawiera składki,
    jakie ponosi mój pracodawca?

    Pszemas