  • Data: 2005-10-22 13:14:35
    Temat: Dotyczy sporu z ZUS w sprawie dopłaty do renty
    Od: "Likoml" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dotyczy sporu z ZUS w sprawie dopłaty do renty

    Od kwietnia 95r byłem rencistą za 700 zł na rękę.

    24 marca 2005r wyrokiem sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych przyznano mi
    emeryturę od 2 czerwca 2004r.

    W styczniu 2005r otrzymałem po rewaloryzacjach rentę 805 zł i jednocześnie
    pracowałem w firmie ochroniarskiej bez licencji otrzymując płacę na rękę
    około 500 zł naturalnie potrącano mi na ubezpieczenia rentowe, emerytalne,
    zdrowotne i chorobowe.

    Pierwszą emeryturę otrzymałem w październiku 2005r 1280 zł na rękę.

    W ZUS- ie byłem spytać się kiedy otrzymam nadpłatę zgodnie z wyrokiem sądu
    od czerwca 2004r. Otrzymałem odpowiedź, że nadpłata mi się nie należy
    ponieważ pracowałem w tym czasie.

    Czy ZUS ma takie prawo i czy istnieje jakaś ustawa która to reguluje?

    Bardzo proszę o poradę w tej sprawie za co z góry dziękuję