  • Data: 2003-05-26 12:40:16
    Temat: Dorabiający student.
    Od: Jacek Becela <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem:
    Od czerwca do października będę bezrobotny i nie będę studentem (n
    arazie pracuje, ale od tego semestru nie studiuję), potem będę studiował dz
    iennie i nie będę zatrudniony żadną umową.
    W czasie wakacji i później chciałbym sobie legalnie dorobić druku
    jąc na swojej drukarce kolegom z akademika różne rzeczy. Przewiduję, że z
    arobię ok. 200-300 zł miesięcznie.
    W jaki sposób to zalegalizować, bo mam sygnały, że "informacja" do
    US na mój temat została już przygotowana i w momencie gdy zaczne więcej dru
    kować, będę miał kontrolę ze Skarbówki.

    --
    Z poważaniem
    Jacek Becela