    From: "smok" <s...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dochody w małzenstwie
    Date: Fri, 3 Feb 2006 00:19:46 +0100

    Witam!!
    Moze bedzie ktos w stanie mi wyjasnic nastepujacy problem.
    Zona prowadzila dzialalnosc gospodarcza (na karcie podatkowej) od 1.2002-do
    12.2003r zlimitem przychodu okolo 35.000 (co daje przez okres prowadzenia
    dzialalnosci ok 70.tys zl)
    Ja rozpoczealem dzialalnosc od 1.2004 na tych samych zasadach.
    Pod koniec roku 2004 kupilem nieruchomosc o wartosci okolo 80tys zlotych (i
    zapisalem ja na siebie).
    Moje pytanie jest nastepujace: czy przychody uzyskane przezemnie i moja zone
    brane sa pod uwage tak samo wiec czy bede mogl wykazac przed urzedem
    skarobowym iz pieniadze na zakup nieruchomsci zostaly wypracowanew
    wspolnie?? Czy nie jest to problemem iz ona zarobila wiekszoc pieniedzy a
    mimo to nieruchomosc defakto kupile ja?? Nie zostanie to potraktowane jako
    darowizna z jej strony na moja korzysc??

    Dziekuje za odpowiedzi...
    Pozdrawiam
    Smok
    s...@a...net.pl