  • Data: 2004-02-03 19:06:52
    Temat: Dochody bez umowy
    Od: "Roman" <z...@t...podam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Umowilem sie z kolega "na gebe", ze zrobie mu strone WWW, a on mi za to
    zaplaci. Po wykonaniu pracy on zrobil mi przelew z konta swojej firmy na moj
    prywatny rachunek bankowy. Nie mam zadnej umowy, rachunku, ani niczego
    takiego.

    Jak mam sie teraz rozliczyc z US w zeznaniu rocznym? Wpisac to jako Dochod z
    innych zrodel?
    Czy tak nalezy postepowac ze wszystkimi wplywami, ktore mialem na konto, a
    na ktore nie mam papierow?
    Jaki jest od tego podatek? Czy grozi mi cos za to, ze pracowalem bez
    pisemnej umowy o dzielo i jakiejkolwiek innej? A zleceniodawcy?

    Mialem tez podobna sytuacje, tyle ze znajomy byl z zagranicy. Tez zrobil mi
    przelew na konto i tez bez umowy. Nie chce, zeby US sie kiedys przyczepil,
    wiec chce to wszystko wykazac, tylko jak i jaki bedzie podatek?