  • 1. Data: 2003-12-26 20:03:53
    Temat: Do kiedy VAT-7
    Od: "uncas" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Zdaje się, że przez święta ostateczny termin na złożenie VAT-7
    wypada na 29 w poniedziałek. Nie mylę się?

    uncas

  • 2. Data: 2003-12-27 17:31:20
    Temat: Re: Do kiedy VAT-7
    Od: "majura" <n...@s...com>

    > Zdaje się, że przez święta ostateczny termin na złożenie VAT-7
    > wypada na 29 w poniedziałek. Nie mylę się?

    Kierując się ostatnio publikowanym wyrokiem NSA, mówiącym, że sobota nie
    jest dniem ustawowo wolnym od pracy - termin wypada 27.12

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-12-27 20:05:54
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Użytkownik "majura" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kierując się ostatnio publikowanym wyrokiem NSA, mówiącym, że sobota nie
    > jest dniem ustawowo wolnym od pracy - termin wypada 27.12
    >
    > Pozdrawiam

    Moje biuro rachunkowe, składa deklaracje w poniedziałek jeżeli 20 lub 25
    danego miesiąca wypada w sobotę. Nigdy nie było problemu. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-12-27 20:13:02
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "majura" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kierując się ostatnio publikowanym wyrokiem NSA, mówiącym, że sobota nie
    > jest dniem ustawowo wolnym od pracy - termin wypada 27.12

    Tak ?
    A co sądzisz o tym ?
    USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
    Dz.U. z 1997 r. Nr 137, poz. 926 ze zmianami
    [ ]
    Art. 12.
    [ ]
    § 5. Jeżeli ostatni dzień terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo
    wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu
    lub dniach wolnych od pracy.
    [ ]

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 5. Data: 2003-12-28 09:15:33
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > § 5. Jeżeli ostatni dzień terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo
    > wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu

    Najlepiej wysłać przed świętami, a nie czekać na ostatnia chwilę!