  • 1. Data: 2003-12-25 21:45:40
    Temat: ubezpieczenie OC biur rachunkowych
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    Mam pytanie:wiem ze od pierwszego stycznia 2004 wchodzi obowiązkowe
    ubezpieczenie na biura rachunkowe, sprawa dotyczy spólki z o.o. ktora w
    swojej działalności gospodarczej posiada usługi ksiegowe oraz także
    zatrudnia księgową ktora posiada takie uprawnienia oraz jeden z
    włascicieli posiada takie uprawnienia czy bedzie jakis problem
    ubepzieczenia takiej społki w ramach obowiązkowego OC??
    Gosia