eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDo jakiej kwoty mogę coś przywieźć z zagranicy, aby nie zapłacić VAT? › Do jakiej kwoty mogę coś przywieźć z zagranicy, aby nie zapłacić VAT?
    From: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Do jakiej kwoty mogę coś przywieźć z zagranicy, aby nie zapłacić VAT?
    Date: Mon, 3 Jun 2002 16:46:54 +0200

    Witam.
    Chciałbym przywieźć sobie komputer - używany
    z Austrii, i w związku z tym chciałbym wiedzieć
    jaka może być jego maksymalna wartość na fakturze,
    aby celnik się nie domagał wypełniania świstków
    oraz płacenia VATu. (bo cła chyba nie ma na komputery)
    Nie chciałbym także płacić jakichś śmiesznych kaucji
    u Czechów - do jakiej sumy mogę sobie pozwolić?

    Pozdrawiam
    Tobas