  • Data: 2002-10-07 19:11:44
    Temat: Delegacja zagraniczna
    Od: "Michal Bednarz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od bardzo niedawna jestem właścicielem jednoosobowej firmy eksportującej
    usługi informatyczne i mam problem z tym jak mogę rozliczać podróże
    służbowe.
    Czy przysługuje mi dieta? Pani w Urzędzie Skarbowym twierdzi, że NIE - Pan
    od doradztwa podatkowego twierdzi, że TAK.

    Kolejne pytanie, to:
    Jak mogę rozliczać koszty związane z odbyciem podróży własnym samochodem?
    Czy na takich zasadach, jak robi się to dla delegacji krajowej, czy może
    mnoży się po prostu liczbę kilometrów razy jakąś stawkę?

    Pozdrawiam,
    Michał Bednarz