  • Data: 2002-10-08 13:48:17
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna
    Od: bromden <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzieś jeszcze jest (nie pamiętam czy w rozp. "delegacyjnym")
    > wyraźnie mowa że "prowadzącycm DG przysługuje dieta *za czas

    7 postow wyzej

    > Teraz ty - jako wnoszący zastrzeżenia: jakaś podstawa

    nie wnosilem zastrzezen,
    tylko pytalem, bo lubie znac przepisy dotyczace tego,
    co robie, a nie tylko opinie innych,

    podczas lektury rozp. umknela mi roznica miedzy dieta na
    wyzywienie a ryczaltem za nocleg, teraz wszystko jest juz jasne

    > [1] 'DW' to nie tylko "DW", ale również takie formy jak delegacja.

    zgadzam sie, wystawilem sobie cos takiego kilka dni temu,
    (na szczescie nocleg mialem zapewniony i w ogole go w dw
    nie uwzglednialem)

    skoro juz sobie tutaj tak dyskutujemy, to diety moga byc
    niezlymi wirtualnymi kosztami, np. dla holandii dieta wynosi
    42 euro dziennie, jak ktos (dg) sie uprze, to moze po prostu
    pracowac za granica traktujac to jako podroz sluzbowa,
    wtedy 360 dni x 42 euro = ponad 60 tys. zlotych,
    1. czy us moze w jakikolwiek sposob sie do tego przyczepic?

    2. 42 euro to znacznie wiecej niz wystarczy do normalnego
    odzywiania sie, w zwiazku z tym, unika sie dosyc znacznych
    (dla osoby fizycznej) kwot podatku do zaplacenia, dzieki
    kosztom rzeczywiscie nie poniesionym, co wtedy z tym 'zyskiem'?
    w swietle np. deklaracji majatkowych, albo zwyklego sprawdzania
    przez us skad ktos mial pieniadze np. na mieszkanie