  • Data: 2002-10-10 21:25:36
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Oct 2002, MarcinP wrote:
    [...]
    >+ Nie o to chodzi :-).
    >+ Sprawa wyglada tak, ze jesli pracodawca stwierdzi, ze sniadanie masz
    >+ zapewnione (bo w noclegu),
    >+ to ma prawo (ale nie musi - zalezy to od jego dobrej woli)obnizyc
    >+ diete o 15% .

    Thx za komentarz - a znasz (albo kto inny) prawidłową wykładnię
    jak to jest w przypadku 'pracodawcy' ?? (właściciela DG, znaczy !)
    Komentarz CEFa (że nie napisano, że zjadłem :)) widziałem,
    tylko...czy nie ma jakiejś superpułapki na takie okazje :],
    może jest przepis że jak zamówił to *musi* zjeść ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd