    From: "MEKU" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Delegacja ???
    Date: Wed, 12 Jun 2002 22:15:25 +0200

    Szykalem -lecz niuc nie znalazlem ..
    Mam pytanie: CZy dla US wazne sa pieczatki firm na druku delegacji ( z
    ktorej generalnie co dwa dni wyplac chce pracownikowi 18,00 zł.i poscic jako
    koszty ) - czy wystarczą tylko moje podpisy w odpowiednich polach ? To na
    temat delegacji dla pracownika. A czy ja jako wlasciciel firmy moge tez
    sobie wystawiac delegacje i uzyskiwac koszt 18,00 zł.?
    Wiadomo o co chodzi. Szukam troszke "oszczednosci w placeniu podatkow"
    Biuro rachunkowe, ktore prowadzi moja firme - mowi
    "nie kombinuj-plac"

    I druga rzecz.
    Pracownik dojezdza do pracy do mnie prywatnym samochodem 20 km. Jak moge ten
    fakt jakos wykorzystac? Czy moge mu placic jakies pieniadze bez potrzeby
    odprowadzania przez niego podatku do US ?

    I tzrecia :-))
    Zapewne moge mu przyznac limit 300 km. ryczaltu miesiecznie ? ( miasto 16
    tys.) I jaka ksiazke nalezy prowadzic w tym celu ?

    hm .. czyz nie za duzo pytan ?? :-))
    z gory dziekuje i pozdrawiam