  • 1. Data: 2007-06-20 09:22:51
    Temat: Deklracja na podatek od nieruchopmosci
    Od: Basia <B...@g...com>

    Mam maly problem
    Wspolnicy spolki cywilnej kupili w imieniu spolki nieruchomosci.
    Musze sporzadzic deklracje. Jakie dane identyfikacyjne powinnam
    wpisac ?? Spolki czy wspolnikow ?? czy moze jednego wpolnika.

    Sklaniam sie ku danym firmy ale w wewzwaniu o sporzedzenie informacji
    o nieruchomosci wpisano mi dwoch wspolnikow nie spolke.

    Ktos ma pomysl jak to ugryz ??

    Wojek google nie dal mi odpowiedzi.

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

    Barbara

  • 2. Data: 2007-06-20 19:31:16
    Temat: Re: Deklracja na podatek od nieruchopmosci
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 20 Cze, 11:22, Basia <B...@g...com> wrote:
    > Mam maly problem

    Po mojemu, nie masz :)

    Sama napisa a :

    > Wspolnicy spolki cywilnej kupili w imieniu spolki nieruchomosci.
    > Musze sporzadzic deklracje. Jakie dane identyfikacyjne powinnam
    > wpisac ?? Spolki czy wspolnikow ?? czy moze jednego wpolnika.

    kupili WSPÓLNICY :)
    Spó ka cywilna nie ma osobowo ci prawnej i jako taka nie ma prawa do
    zawierania umów, ale wspólnicy spó ki tak.

    > Sklaniam sie ku danym firmy ale w wewzwaniu o sporzedzenie informacji
    > o nieruchomosci wpisano mi dwoch wspolnikow nie spolke.

    Jak w wezwaniu, bez danych spó ki. Podatek p aci w a ciciel, czyli
    zgodnie z aktem notarialnym.

    I wsio :)
    Pozdrawiam, Jagna

  • 3. Data: 2007-06-21 06:09:24
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 20 Cze, 21:31, Jagna <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On 20 Cze, 11:22, Basia <B...@g...com> wrote:
    >
    > Jak w wezwaniu, bez danych spó ki. Podatek p aci w a ciciel, czyli
    > zgodnie z aktem notarialnym.
    >
    > I wsio :)

    Dzieki wielkie za info.

    Ale jak wpisac dwoch wspolnikow ?? Miejsce jest na jednego.
    Czy wpisac dwie deklaracje po polowie wartosci dla kazdego ??

    Basia