  • 11. Data: 2009-08-18 08:32:05
    Temat: Re: Deklaracje miesięczne wrócą?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    \n wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/2,349829_Fiskus_nie_ukarze_
    za_brak_zaliczek_.html

    oczywiście dalej nitk eni widzi niczego nagannego w prawie które nakazuje
    wpłacać za listopad podwójny podatek dochodowy?

  • 12. Data: 2009-08-18 09:10:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-18, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > oczywiście dalej nitk eni widzi niczego nagannego w prawie które nakazuje
    > wpłacać za listopad podwójny podatek dochodowy?

    Możesz przejść na zaliczki kwartalne :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-08-18 09:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@m...xy napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://www.rp.pl/artykul/2,349829_Fiskus_nie_ukarze_
    za_brak_zaliczek_.h
    > tml

    jak znam zycie -wiekszosc nie robi tego, ze zaoszczecic 5zł50gr na
    odsetkach tylko z wygody :)

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 14. Data: 2009-08-18 10:13:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > oczywiście dalej nitk eni widzi niczego nagannego w prawie które nakazuje
    > wpłacać za listopad podwójny podatek dochodowy?

    Strasznie naganne. A fuj!!!
    To, ze za grudzien wcale nie trzeba placic (zaliczki) jest za to cacy!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-08-18 10:51:56
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl>

    > Strasznie naganne. A fuj!!!
    > To, ze za grudzien wcale nie trzeba placic (zaliczki) jest za to cacy!

    A czymże jest druga zaliczka wpłacana w grudniu, jak nie zaliczką za
    grudzień?
    pozdrawiam,
    MD

  • 16. Data: 2009-08-18 12:11:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Strasznie naganne. A fuj!!!

    Nie naganne tylko bezsensowne, prowadzące czesto do dziwnych naciagniec -
    co wazne zupełnie niepotrzebne.

    > To, ze za grudzien wcale nie trzeba placic (zaliczki) jest za to cacy!

    Nie, za grudzien nie trzeba, bo sie juz zaplaciło w listopadzie...

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 17. Data: 2009-08-18 13:19:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    jureq wrote:

> [...]
    100zł i
    przelewu?

    > Jeśli rzeczywista zaliczka miała wynosić 10000, to różnica
    polega na
    > odpowiedzialności karno-skarbowej za złożenie nieprawdziwej
    deklaracji.

    Jednak potem można (było) złożyć deklarację korygującą i z
    odpowiedzialności się było zwolnionym. Mylę się?

    Jeżeli nie, to nadal jest to kwestia czy US wie że podatnik
    kombinuje czy nie. Nadal twierdzę, że sam przelew daje mu
    prawie tyle samo danych co przelew i deklaracja. Prawie - bo w
    deklaracji ma także informację o przychodach i kosztach.

    p. m.

  • 18. Data: 2009-08-18 13:49:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 15:19:00 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Jednak potem można (było) złożyć deklarację korygującą i z
    > odpowiedzialności się było zwolnionym. Mylę się?

    Można było - do rozpoczęcia kontroli. Potem już nie. W tej chwili jest
    tylko odpowiedzialność za "uporczywe uchylanie się od płacenia". A to
    jest podobno nieco trudniejsze do udowodnienia.

  • 19. Data: 2009-08-18 15:51:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-08-2009 o 10:07:22 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Inaczej.

    Aha, to wyjaśnia sprawę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 20. Data: 2009-08-18 16:36:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    MD napisal:
    > A czymże jest druga zaliczka wpłacana w grudniu, jak nie zaliczką za
    > grudzień?

    A wiesz, co to jest sezonowosc dochodow?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek