eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi?? › Deklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi??
  • Data: 2004-11-27 12:26:05
    Temat: Deklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi??
    Od: Jaco <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jak w temacie, poprostu nie miałem kiedy zapłacić VATu i
    zrobiłem to 26 dnia tego miesiąca wieczorem poprzez bank internetowy,
    czy z tego tytułu powinienem zapłacić jakieś odsetki (Vat zapłaciłem w
    wysokości wykazanej na deklaracji). czy coś mi grozi, a może
    powienienem złożyć jakieś pismo w US.

    Pozdrawiam
    Jaco.