  • Data: 2007-03-23 21:21:32
    Temat: Darowizna pieniezna na wspolne konto
    Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Moje dziecię przekazało mi dość poważną kwotę, bym spłaciła w SM
    odsetki od dawnego kredytu mieszkaniowego, wtedy skorzystam z ulgi w
    wys. 70 % (sorry za ten skrót).
    On od ponad dwóch lat jest w UK, a w r. 2006 założył sobie własną
    firmę podlegającą prawu angielskiemu.
    Kwotę przekazał na nasze wspólne konto i jest jeszcze do teraz
    zameldowany w naszym mieszkaniu, ale członkiem spółdzielni jestem
    tylko ja i mieszkanie jest na mnie.
    Jeżeli pobiegnę do US z tą wpłatą, to on otrzyma pytanie skąd miał tę
    kwotę i czekają go jakieś rozliczenia z US?
    Bo oczywiście US nic nie wie o jego wyjeździe.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM