  • Data: 2003-11-17 15:35:38
    Temat: Darowizna mieszkania
    Od: Tomasz<t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czekam na rozpoczęcie sprawy rozwodowej, żona wyprowadziła się z
    mieszkania które jest moją wyłącznie własnością (darowizna na moje
    nazwisko w trakcie trwania związku małżeńskiego). Złożyłem w UM
    wniosek o jej wymeldowanie w trybie administracyjnym - dziś
    otrzymałem postanowienie o zwieszeniu postępowania w związku z
    wniesieniem przez nią do Sądu Rejonowego pozwu o PRZYWRÓCENIE
    NARUSZONEGO POSIADANIA LOKALU... Proszę o podpowiedź - jakie
    ma prawa wobec mojego mieszkania?

    -> http://usenet.pomocprawna.info