  • Data: 2003-11-11 19:06:45
    Temat: DZIALALNOSC GOSPODARCZA / student
    Od: "Agnieszka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow
    Bardzo prosze o pomoc i udzielenie wszelkich rad i informacji.
    Jestem studentka, mam ukonczone 28 lat. Zamierzam w najblizyczym czasie
    zalozyc vatoska dzialalnosc gospodarcza. Chcialam sie dowiedziec czy w
    zwiazku z tym przysluguja mi ulgi albo zwolnienia od podatkow albo inne
    ulatwienia albo pomoc zwiazana z zalozeniem dzialalnosci albo z jej
    prowadzeniem.
    Czy zakladajac dzialalnosc w czasie trwania studiow dotyczy mnie zwolnienie
    z ZUS ? czy jak skoncze studia rowniez bedzie dotyczyc mnie zwolnienie z ZUS
    tak jak w przypadku osob ktore zakladaja dzialalnosc po ukonczeniu studiow?
    dziekuje