  • Data: 2004-02-29 12:34:08
    Temat: DG zatrudnienie żony na dzieło
    Od: "diddo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W związku z rewelacjami z ZUS -em zastanawiam się czy moge zatrudnić sobie
    żonę na umowę o dzieło, będzie mi wypalała pliki na CD. Czy moge żonę
    zatrudnić? Słyszałem, nie wiem gdzie, że nie moge bo to żona wspólnota etc.
    Jak to jest ?

    i jeszcze jedno co mi się nasunęło w związku z rewelacjami z ZUS pomyślałem
    sobie, że jak już nic nie wypali to zamknę działalność 31 grudnia i utworzę
    nową 1 stycznia, myslicie że zadziała i nie będę musiał płacić zwiększonego
    ZUS - u ?

    pozdrawiam Robert