  • Data: 2006-06-19 15:39:14
    Temat: DG we własnym domu: rozliczać najem?
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Powiedzcie mi proszę, czy jeżeli zadeklarowałem US że na cele DG przeznaczam
    14m2 (jeden pokój) w domu, będącym współwłasnością moją i Żony - to muszę
    się bawić w księgowanie kosztów wynajmu? Jeżeli tak, to od kogo - siebie
    samego, czy lepiej Żony? Bo to oznacza dochód dla wynajmującego, czyli
    komplikacji ciąg dalszy - a przecież chodzi o kwoty symboliczne.

    Ale boję się, że jak to pominę to się ktoś przyczepi za nieopodatkowane
    bezpłatne użyczenie, czy coś w tym guscie...

    Piotr