  • Data: 2007-05-13 17:00:24
    Temat: DG w mieszkaniu a Urząd Miasta
    Od: "misza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wiem, że temat był przerabiany juz kilkakrotnie, jednak ponawiam problem.

    Jak to jest, jeżeli zakładma jednoosobową DG we własnym mieszkaniu
    (spółdzielcze, bez jakielkolwiek własności) i adres koresp = adres siedziby =
    miejce wykonywania działalności, to czy Urząd Miasta naliczy mi vat czy podatek
    za to mieszkanie?

    Czytając posty na grupie wychodzi mi na to, że tak. Czyli dla bezpieczeństwa
    lepiej wpisać pod miejscem wykonywania działalności np. internet lub cała Polska?

    Z góry dziękuję za odp.

    misza