    From: Izza <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG, umowa o dzielo, ciaza, ...itd
    Date: Wed, 07 Jul 2004 23:16:04 +0200

    Witam,
    ja mam inne pytanko, a raczej pytanka.
    Obecnie pracuje na umowe o dzielo, i o ile bylo to w porzadku, kiedy bylam
    studentka (do wczoraj) bo ubezpieczenie oplacala mi uczelnia, tak teraz to
    juz nie jest ciekawie.
    I tak po kolei:
    1. Jesli bede dalej miala tylko umowe o dzielo, zalozmy, ze bede oplacac
    skladki na ubezpieczenie. Co jesli bede w ciazy i nie bede mogla pracowac
    (hipotetycznie), jak bedzie wygladala sytuacja w trakcie tzw
    macierzynskiego?
    2. Zalozmy, ze zaloze DG, oplacam podatki, ZUSy, itd... I jak wyzej,
    zaciazam, zakladam, ze pracuje nawet do 8 miesiaca ciazy, ale pozniej
    zwolnienie i macierzynskie, jak w tym momencie wyglada moja sytuacja?

    Jest jeszcze jakies inne rozwiazanie? Oczywiscie zakladam, ze raczej nie ma
    mozliwosci, by ktos zatrudnil mnie na etat, bo wtedy sytuacja wyglada
    prawie jasno.

    Pozdrawiam
    Iza
    --