  • Data: 2002-09-25 07:09:12
    Temat: DG, termin rozpoczecia - pytania
    Od: Krzysztof Araszkiewicz <a...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Krotkie wyjasnienie:
    jestem w trakcie zakladania dzialalnosci - odebralem decyzje o wpisie do
    ewidencji (podany termin rozpoczecia, to 01.10.2002). Wlasnie mialem udac
    sie po REGON.

    DG ma byc zamiast umowy o prace - jednak jest mozliwosc, ze do 01.10.2002
    nie dam rady podpisac umowy z pracowadca - sprawa sie przdluza. Czy termin
    zgloszony 'do ewidencji' jest obowiazujacy, czy moze termin podawany w US?
    Cos mi sie obilo o oczy na grupie, ale nie moge tego znalesc :((

    I druga sprawa - czy moge teraz (tzn. zaraz po wpisie do ewidencji)
    rozszerzyc zakres dzialalnosci? Co wtedy z terminem rozpoczecia? (na
    wydanie decyzcji UM ma 14 dni :( )

    Z gory dziekuje
    Krzysztof Araszkiewicz