  • Data: 2006-06-10 20:39:40
    Temat: DG i wpis z katalogu GUS
    Od: "Ja" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chce zarejestrowac DG z szeroka gama. Kupno-sprzedaz art. uzywaych itd itd
    pytanie jest proste, jak wpisac rodzaj dzialalnosci ??? Patrzac na te
    numerki z GUS to potrzebne by mi bylo okolo 40 rozmaitych ale na to nie mam
    mjejsca na kartce !?! Chce poprostu miec otwarte dzwi na nowe pomysly i nie
    chce za kazdym razem zmieniac rodzaj DG. Nie idzie tego jakos zkrocic n.p.
    Prodikcja i uslugi wszelkiego rodzaju oraz handel wszystkim albo jakos tak
    ???

    Dzieki za pomoc